fredag 11 september 2009

Så många frågor...

Varför
...ska man spara pengar nu till en pensionsålder man inte ens vet om man kommer att uppnå?
...är jag så sugen på choklad all vaken tid?
...försöker jag lura mina barn att jag tycker det är jättemysigt att grilla korv till middag?
...är det så skitigt här? Jämt?
...är Försäkringskassan such a pain in the **?
...blev äppelmoset mer som äppelsås?
...är debaklet med tvbänk kontra tvkoloss fortf olöst?
...är Peter Nilssons sanningar så klockrena?

Vilka frågor har du idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man vara trött av att göra inget? Är det inte snart måndag? Kommer den 25 snart?
Finns det ett magiskt ord som får tvärtomsjuåringen att göra som man säger..alltid?
Plus många fler...Men är för trött för att orka skriva dem...Kan inte soffan komma krypande till mig?
Kram Anna

Tea Lindholm sa...

haha, ja, varför försöker du lura dina kids att det är mysigt att grilla korv? varför gör föräldrar så?