onsdag 29 september 2010

Ord från Lars.

Det är lite sorgligt nu.
Mamman har vänner som har det tufft, och det smärtar oss alla. Tids nog kanske förändringen kommer visa sig från sin bättre sida, men just nu känns det mest overkligt och sorgligt.
Och då kan jag ju inte ens föreställa mig hur det ska kännas för dem.
Nej Lena Ph, kärleken är inte alltid evig.
En era, nästan ett halvt liv, kommer nu att förändras. Jag önskar av hela mitt hjärta att alla inblandade kommer ut på andra sidan från kylan in i värmen.
Här får ni ord av Lars, för han kan alltid säga det liiite bättre:

Är det jag som drömmer
Du är bättre än du vet
Mycket större än du vet
Men det klär dig att du tvivlar på din duglighet
Det gör man där vi kommer från
jag förstår dig bättre
Vill du nåt så vet du vart jag finns

Ibland så var du ensam och då gick vi hem till mig
Två små delar av något stort
För att natten hade bett oss
Du har säkert hört historien
Från kylan in i värmen

Inga kommentarer: