torsdag 7 april 2011

Trendbrott.

Vet inte vad som har hänt mig.
Normalt sett känns allt så här:
























Men den senaste tiden (kanske är det bara de senaste dagarna?)
har jag kunnat notera ett oroväckande trendbrott;
Kommer på mig själv med att bli lycklig och tacksam över skitsaker!
Som att få äta frukost ensam när Mannen tagit barnen till förskolor.
Eller att det är så fantastiskt att kunna cykla på asfalt,
och att sopade cykelbanor är helt underbart.
Eller när jag blir tårögd för att en elev äter palt i matsalen och att en annan nästan lyfte en hand.
Eller när jag längtar efter en löprunda med en kär vän.
Eller påskliljor. Tulpaner.

Vem är jag och vad har hänt med den gamla vanliga, bittra?
(Lugn, i morgon är en ny dag ;)

Här kan du läsa fler fantastiska Bittra serier!

1 kommentar:

Linda sa...

men det låter ju helt fruktansvärt! Jävla vårkänslor va?
Ha en riktigt skithelg då!
*leer*