lördag 2 juli 2011

Gummsjuk.

Den här veckan har bjudit på allehanda spektakel som man tydligen ska genomleva som Mamma. Fina Pappan har ännu inte semester, och jag vill påstå att jag faktiskt inte heller har det. För mig innebär inte semster ett ständigt tjatande och gnatande mellan syskonbråk, friidrott, gaffelskador och utspilld yoghurt. Tack gode Väderperson för att solen i alla fall har värmt själ och hjärta!

Förutom att jag är en tjatig otacksam elak Mamma har jag tydligen också gått och blivit gummsjuk. Jo, det verkar vara sant. Måste nog lägga in mig på avvänjning efter att han följt sonen och tittat på Eric Saade med tillhörande dansare. (Kanske lyssnade jag lite också)
I tisdags kunde man (eller kvinna) ju dessutom njuta av dessa två på bästa sändningstid.
Men här kan man väl i alla fall få skylla på att det är en bra låt??!!

Inga kommentarer: