tisdag 9 juni 2009

KOM IHÅG

Idag måste Mamman komma ihåg följande saker:

1. För mindre än två dygn sedan LÄNGTADE jag efter mina barn. En dag som denna är det viktigt att komma ihåg.

2. Det har funnits dagar då jag har LÄNGTAT efter att fara ut och springa. Efter kvällens miserabla kilometrar känns det rätt overkligt.

3. Det finns människor som tycker att min äldre son är helt fantastiskt finurlig. Det tycker ju jag också, det gäller bara att komma ihåg det när han använder hela sin finurlighet MOT sin mor...

4. Alla mammor måste komma ihåg att de gör sitt bästa. Det måste även Thyllan komma ihåg. Och jag.

5. Det är alltid bättre när Fina pappan är i närheten, inte typ i Skåne. Det är ju nåt som jag (och alla som läser denna blogg) vet, men jag måste komma ihåg det när han handlar fel nötter oxå...

6. På fredag är det skolavslutning - det är inte så svårt att komma ihåg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som en mycket bra komihåglista! Speciellt sista punkten...personligen för mig i alla fall... Bittersweet
Ha en härlig onsdag! Kram anna

Jenny sa...

Punkt 4 tycker jag kan vara värd att pränta in...
Kram på dej

Anonym sa...

Du måste också komma ihåg att du är en fin & underbar människa!
Tack för dina underbara ord och hoppas att du får en helt makalös, skön, ljuvlig, underbar skolavslutning!
Kram!
Ps. Vi har pratat om att göra samma utflykt norröver som förra sommaren och skulle vilja ha samma sällskap. Intresserade? Ds.