onsdag 5 maj 2010

Tro't eller ej!

I dag är Mamman glad!

Glad över att vara student. Över att solen skiner. Glad för att min make tar hand om våra barn. Över att barnen är friska. Över att min kusin är gästfri så att jag slipper lyhörda vandrarhem. Över löprunda längs Umeälven. Över avklarat inspelat samtal. Glad över feedback från bloggläsare. Över nya löparbrallor. Över fredagens stundande 30-årsfest. Över härliga medstudenter. Över min hjärnkapacitet. Glad för att duktiga SysterYster har fått två sommarjobb och kommit in på den utbildning hon ville.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra! Så ska det låta, mer av det vill jag höra!!!! Solen kryper blygt fram o jag river i garderoberna efter skrot o för små kläder att rensa ut, vår-tider är själa-rening för mig. På söndag, me&I-party, listan är redan lång....
Ha det bäst från Strömstad