tisdag 14 februari 2012

På Alla hjärtans dag...


Foto: http://www.fotoakuten.se/



...ska man ha köpt nåt fint, bakat något gott eller i allafall skicka handskrivna kort.
Inget av detta har skett, det närmaste kärleksfull handling jag har kommit i dag är att min käre make fick skjutsa mig på romantisk tur till Apoteket, via vårdcentralen...
Därför.
Får ni här några rader, alla ni som jag tycker så mycket om:

Min finaste, bästaste make. Om jag kunde skulle jag ta ned månen till dig, som en motpol till allt du gör för mig. Du är bäst!

Mina pojkar, mina gullgossar och grå hår. Utan er vore jag så mycket mindre. Mommy Loves ya!

Min föräldrar, och mina svärföräldrar. Har sagt det förr, men det tål att upprepas; det skulle inte gå utan er! Puss och tack för att ni finns.

Min syster. Den bästa, finaste och klokaste. Nu vänder det!

Världens bästa arbetskamrater. Ni gör skillnad. Varje dag. Sträck på er, ni är bäst!

Mina fina vänner; ni som får mig att skratta, ni som får mig att lyfta arslet ur soffan, ni som får mig att tänka efter och ni som får mig att ta ett djupt andetag. Jag är lyckligt lottad!

Inga kommentarer: