lördag 11 februari 2012

I want it all...

Ett plötsligt ha-begär har drabbat mig.
Som så många gånger förr. Mycket vill ha mer.
Det här är vad jag vill ha mer av just nu:

Färg.
Mer färg i ansiktet, färgglada träningsläger och kanske man skulle ha en ny färg på nån vägg? För att inte tala om att en ny väska i nån fin färg skulle göra susen...

Ljus.
Ge mig skidåkarväder, längre dagar och lite sol, tack!

Delikatesser.
Ge mig en god ost på ett grovt bröd, tillsammans med en stor kopp dyrt te.
Lite räkor och en avokado tillsammans med ett glas vitt. Efter det kan jag tänka mig en lyxig choklad.
Nåt mer behöver jag inte.

Ja det skulle väl vara en massage då.
Eller en semester...
Vad vill du ha?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här plus, Vectavir, Zyx och ett par läsglasögon! Trevlig helg!

Linda sa...

Åh Åh Åh. På min blogg kan du se några (ytliga begär) men annars sol på näsan, snart verklighet, axlarna längre ner och ett par miljoner!