torsdag 7 maj 2009

Åsså var det torsdag...

... och Mamman har hittat sin nycklar och känner att det bara MÅSTE bli bättre nästa termin.

... och den latenta Barcelonasupportern vaknar till liv i medgång.

... och någon vill att Mamman ska vara med på ett möte som hon inte alls vill vara med på efter arbetstid och Mamman tänker sura tankar om att det tydligen inte ska vara så förbollat svårt att säga nej.

...och den eventuella diet som påbörjats ca 300 gånger den här våren, höll inte idag heller.

... och nu måste den här varelsen få något vettigt gjort. BASTA!

5 kommentarer:

Elin sa...

Den varelsen behöver absolut inte en diet!!!! Släpp alla sånna krav, det är bara snicksnack!!! Förlåt de hårda orden, men de är så sanna så!!!

Anonym sa...

Hmmm enligt föregående talare så finns det inget behov av en diet... kanske bara tänka på att äta sunt! Det är nästan det enklaste. För att äta det man önskar samt grönsaker är helt underbart! Mumsigt!
Hoppas att det ska gå bra på mötet trots dina tankar!
Kram Anna

anna sa...

Håller med min syster, glöm allt vad dieter heter, du är alldeles perfekt som du är, och dessutom om du glömmer det så är det ett krav mindre = bra :)

Känn efter och känn hur fin du faktiskt är, det är alldeles sant och jag tror fler än jag håller med där.

Herr E sa...

Dieter hit och dieter dit. Jag kör på att man är vad man äter. Och äter man inget är man ju inget. Jag vill vara rätt så mycket och äter därefter.

På tal om inget blev mitt varifieringsord "Supsopa". lite lustigt inte sant?

Anonym sa...

Hejsan vännen! Tack för din fina kommentar! Hoppas du mår bra! Här har vi väckt vårt växthus ur vinterdvalan efter den spännande morgonen! Önskar dig en trevlig kväll! kram Anna