lördag 17 oktober 2009

Manad.

Soof skickade en utmaning, och med idétorka så tog jag gärna emot.

Det här är jag
Tacksam: Över en fin make, företagsamma barn och bra föräldrar.
Fundersam: Över vem jag är, vart jag ska och hur vägen dit kommer att vara.
Glad: Över alla fina som jag har fikat med och ätit med de senaste veckorna.
Irriterad: Ganska ofta. Just nu på 5-åring som spelar över.
Ledsen: I perioder .
Fnissig: Redan efter ett glas rött.
Lycklig: På Ikea. På biblioteket. På ett roligt step-pass.
Orolig: För svininfluensa. För ekonomi. För framfall och Prinsens skolstart.
Lugn: Sällan.
Varm: Under armarna och vid cykling.
Kall: Om händerna. Om fötterna. Nästan alltid.

Så där har ni mig, välkomna att anta utmaningen!

(Måste bara tillägga att Lillebror har börjat säga ord på förskolan.
Han säger SKÅL! när de äter lunch...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom jag inte har någon Blogg så svara jag här =)

Det här är jag
Tacksam: för att jag har en underbar familj
Fundersam: Över när sonen ska sluta äta femtielva gånger per natt
Glad: När vi är på promenad å Rugby springer som en galning i skogen
Irriterad: När Guy sitter vid datorn kl två på natten å jag sitter å ammar för hundrade gången =)
Ledsen: Inte så ofta längre
Fnissig: När jag hör att Fabian säger skål på dagis
Lycklig: Nästan hela tiden faktiskt
Orolig: För svininfluensan...¨å att Dex inte ska sova ordentligt.
Lugn: Hmmm inte så ofta omd et betyder stilla
Varm: Just nu ja...är det feber kanske...nej inte svinis!
Kall: Ute är det kallt!

Kram