torsdag 8 oktober 2009

Som en fortsättning...

...på det förra inlägget så har Mamman i kväll blivit medbjuden att fika med de skönaste av mammor. Grönt te, (lite) skvaller, allmäna konstateranden och en oväntad avslutning var inget annat än totalt lovely. Om igen, det finns så många härliga människor som jag hinner träffa allt för sällan!

Uppspelt och tefylld kollade jag nu mina mail och fick veta att min liv under kommande vårtermin i alla fall inte får någon skjuts av statliga bidrag. Inte oväntat, men surt. Nu måste jag ju ta alla beslut själv och dessutom gräva djupt i fickorna för att kunna finansiera det beslut som sedan tas.

Kan ingen bara ge mig paketlösningen "Livet 2.0"?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite för lite skvaller. Bättre nästa gång - eller hur?!

Ha en skön fredag!

Anonym sa...

Vi hoppas att det vänder och att någon tänker lite extra på dig till nästa termin, va?
Jag tänker på dig! räcker det någon väg så ska jag tänka dubbelt!
Kram Anna