lördag 27 februari 2010

Önskar...

...att jag inte hade förträngt alla vetenskapliga, specialpedagogiska grundföreställnigar och kontext. Tydligen var det sånt man skulle veta. Alltid.
...att jag inte hade kommit på att sönerna skulle bada. Någon måste tydligen dränera badrummet nu.
...mig 25 lax. Skattefritt. Tydligen drar man inte in pengar när man är sjukskriven.
...att alla redan sov sött i sina sängar. Utom jag. Och möjligen maken.
...en riktig schlagerlåt. Tydligen är detta året som schlagergudarna glömde.
...er alla en skön kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskningar ska man alltid ha! Önskningar kan faktiskt slå in. Bara man visualiserar dem tillräckligt!
Så denna kväll sitter jag och visualiserar fram en karl som så gärna vill värma mitt soffhörn och massera min ömmande nacke...
;)
Kram Anna

Anonym sa...

Men visst är det underbart att det finns nån som finner lilla jag så intressant! Hahaha!
Önskar dig lugn och ro i själen, vännen! Och ett gott skratt!
Kram Anna