onsdag 3 februari 2010

Today.

Today will be the day when mourning ends

It'll wash away with the early summer rain


Så sjunger bästa Marit Bergman och fortsätter:

I'll say

So long to selfpity

Goodbye blues

You ran out of time, I'm leaving you

I'll chase the deamons back where they belong


Jag kan inte lova att bluesen och självömkan kommer att försvinna, men i dag är en bra dag. Hoppas jag. I dag kommer han hem, han med stort H.

Han som lämnar ett sånt tomrum efter sig, han som har varit i Spanien och spikat på en bro sen 15 januari. Han som är den bästa människa jag känner, pappa till mina barn och min trognaste vän. Alla klyschor är sanna; jag är halv utan dig, du ger mig bra vibrationer, det finns bara en av dig och det är du etc etc...

Nu hoppas jag bara att det varken är magsjuka eller snökaos på Arlanda.

Foto: Martinssons Träbroar

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh det låter lovande i alla fall! Här hoppas jag på en toppen vecka! Det började lovande...
Kram Anna