söndag 14 februari 2010

På alla hjärtans dag.

Puss och kram till alla ni fina!

Till Maken som är mitt allt.
Till Prinsen och Lillebror som gör livet större.
Till Mammsen, Pappsen, Leffe och Gumpan som gör att vardagen snurrar och att vissa kvällar får guldkant. Ni vet att det inte hade gått utan er.
Till syster och svägerskan som är bästa sällskapet på resor.
Till moffe och momme för att ni alltid fanns där för mig när jag var liten, och nu gör det i repris för mina egna barn.

Till Ankan för din entusiasm.
Till Frasse och Hustomten för all skottning.
Till Lindis för att du är som du är.
Till vännerna som har ringt, kommit förbi och skickat meddelanden nu när livet är lite tyngre.
Till alla er som jag tycker så mycket om, men inte alltid hinner med.

Jag hoppas att ni får en fin dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack och kram till dig!/Ankan

Li sa...

Dito!
En av de bästa komplimangerna man kan få.
Kram Lindis

Anonym sa...

Kram kram och åter kram!
Finns här! Kram Anna