fredag 23 april 2010

För en gångs skull...

..ska jag inte gnälla idag!
Jag förstår att jag slår er med häpnad, kära läsare, men idag känns som a fine day!
I går blev huset städat och lite omflyttat, känslan håller i sig även i dag. Har varit och språkat med finaste svärpäronen på förmiddagen och sedan en sväng på stan. Fyndade både det ena och det andra, och är nu sugen till 1000 att få inreda lite i uterummet. Tålamod, tålamod.

I tisdags energiboost på gamla skolan, i onsdags härlig broarna runt samt finfika med en klok specialpedagog och i kväll lyx med improvisationsteater, middag med världens bästa A & A, samt sovmorgon i morgon. Hallå!?

Nu kan det bara inte hålla i sig, snart kommer det nåt h'vete, så pessimistkonsult jag är ;)

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men även om det händer nåt pissigt nu så har du ju en massa bra saker som väger upp det hela.
Kram
LA

Anonym sa...

Ja det låter ju som du har byggt upp ett högt berg som du snart kommer att falla ner ifrån...eller... är det kanske just din tur att vara glad som en lärka, för då mår vi andra bra åsså?
Själv skulle jag må bra om jag vann mina bud på Tradera, det är då f-n att andra ska lägga sig i budgivningen! Låt bli! Morr! Kram från ett fruktansvärt kallt blåsigt men soligt Strömstad...