onsdag 4 februari 2009

Bättre sent än aldrig.

Blev utmanad av Herr E, och som vanligt tar det en stund innan jag får tummen ur.

Uppgiften vara att gå till mappen för bilder, klicka på fjärde mappen och visa fjärde fotot. Eftersom jag är så atomiskt organiserad fick jag ju dessutom gå till fjärde mappens undermapp och sen fjärde mappen i den osv osv, men vad jag kom fram till var detta:


En vårdag i maj 2008 fick Prinsen hämta ut sina glasögon. Mamman var förtvivlad, mest över att hon inte märkt sonens grava synfel på 4 år (!) men också för att han blev så olik sig. Nu tycker jag att brillorna bara förstärker hans filosofiska personlighet. Här funderar han tillsammans med nästan lika smarta hundkompisen Rugby.

Vem tar utmaningen vidare?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han är så otrooligt fin i sina glasögon! Trodde inte att han kunde bli coolare, men ack vad jag bedrog mig!
Miss you!

Anonym sa...

Underbar bild! Kul att du antog den lilla utmaningen. Nu vet jag ju att jag kan skicka fler din väg! ;D

Anonym sa...

Älskar den där bilden!
Nästan lika smarta hund kompisen....hmmm det där var inte så snällt mot Leo. Eller så försöker du bara vara snäll mot Rugby! Hon är vår prinsessa men smart tror jag inte vi kan kalla henne!

/Blivande mamman

Anonym sa...

Inse att vi får komma till ett rent och tyst(i alla fall innan vi stiger in) ställe på söndag, som en minisemester.

Så smörj sågen så den är vältrimmad