lördag 14 februari 2009

Kram på Alla Hjärtans dag..

... till Fina Pappan. Han med stort H, min bäste vän och det bästa jag har. Kan aldrig beskriva i ord allt som du gör och har gjort för mig. Puss!

... till mina föräldrar som verkar ha överlevt år av fighter och bångstyrighet. Kanske tycker ni att jag blev rätt normal i slutändan? Tack.

... till min fina syster som är den coolaste, roligaste och mest generösa jag känner. Önskar verkligen att livet gjorde dig rättvisa. Snart!

... till världens bästa svärmor och svärfar. Jag förstår hur min man blivit världens bästa människa, inte konstigt med sådana gener. Ni får livet att fungera för oss!

...till alla ni som läser och kommenterar på min blogg. Ni håller mitt bekräftelsebehov på en relativt hälsosam nivå. Allt är välkommet!

...till våra vänner som har ställt upp nu när Prinsen varit sjuk. Vet inte om ni vet hur viktigt ett telefonsamtal är?

...till min relativt nyfunna vän Anneli. Du får mig att må bra. Utan krusiduller!

...till mina barn, om jag inte hade er skulle jag nog bara tänka på mig själv. Puss puss från Mammsen.

...till alla er andra som jag kan tänkas ha glömt. Det är aldrig personligt.

Ha en bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, det värmer! Just nu funderar jag mest på var lavaströmmen som hotar bananplantaget kommer ifrån. Och hur en snömur ska kunna hindra den?