fredag 6 augusti 2010

Bröllopsvecka.


I lördags var det dags. Festernas fest, signerad partyprinsessan herself. Prinsessan fick sin prins och ett helt nytt efternamn. Mamman fick vara in charge i galnaste festlokalen, pyntad och fixad i en hel vecka.
Så galet härligt och mysigt det blev.
Love was in the air.

I morgon är det dax för nästa fest. Vänner som redan blivit herr och fru ska firas i finaste huset. Boviken by lär vara vacker utan en veckas pynt, och jag vågar gissa på galet härligt även där.
Love is in the air.

Mellan dessa två event har Mamman tagit en time out. Rymde till huvudstaden med en av de skönaste jag känner. En sån som aldrig tar energi, bara ger. En sån som inte irriterar människor, utan bara inspirerar. Å, så välbehövligt pliktbefriat och lyxigt.

Som grädde på moset firas idag vår egen fantastiska bröllopsdag!
5 år har gått sen den härliga dagen, den galna festen och jordens baksmälla.
5 år som, precis enligt alla klyschor, känns som om det vore i går och ändå känns så otroligt långt borta!
Grattis fine Make på vår bröllopsdag, du gör ett hästjobb varje dag.
Love is in the air.
Foto: Elin Wiklund

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har verkligen haft äventyr! Hihi! Som jag då! Jag har ju oxå haft äventyr. kanske inte lika storslaget som du. Vanliga vardagsäventyr.. Men du Jakob var ju min! Du skulle ju hålla dig till vampyrerna... ;)
Kram Anna
Nåt fel på blogger... så jag kör det anonymt.. Men det är jag! Skrivanne!!