tisdag 31 augusti 2010

REA!

Minnet är bra, men kort.
Därför ignoreras helt gårdagens inlägg när det idag har varit en dag av det mindre kostsamma slaget.
Idag är det rea, jättebilligt!

Vad sägs om en ihållande feber med tillhörande gnälladapter, till ett bra pris?
Passar barn mellan 2 och 3 år, men går säkert att även till andra åldrar. BVSA
Annars kan även ett ihållande regn erbjudas, också det till en billig penning. Garanterat blött, grått och sömnframkallande. Behöver det inte längre, slumpas bort!

Har även ett ostädat hus, allt för många små fixa-till-objekt som står och skräpar samt en trädgård med visst renoveringsbehov till salu om någon skulle vara intresserad!

Om någon vet med sig att de skulle behöva 2-3 extrakilon skulle jag kunna avvara några. Sätter sig gärna på mitten av kroppen, men annars inga större defekter. Väldigt billigt kilopris!

Kan också avvara en hy i bättre beg skick. Den är använd i minst 30 år, men fungerar fortfarande på samma sätt som för 15 år sedan; feta partier blandas med kvisslor och fnas. Inga dokumenterade medicinska defekter dock.

Rea idag alltså!
Passa på, i morgon kan det vara en annan prislista!
Man kan ju alltid hoppas...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitter och försöker hålla mig från att skratta... För det bör man väl inte göra så att du ser... För det är ju så otroligt roligt men samtidigt ack så smärtsamt... Men jag lovar att knipa ihop min mun så du inte hör när jag ligger och småskrattar för mig själv. För du är så tjuvrolig vännen!
Ta hand om dig!
Kram Anna