måndag 8 december 2008

Naturlig cenSUR?

I går var en pissdag.
Mamman var inte bara bräcklig, hon var dessutom småbakis, på väg att bli förkyld och sur.
Mamman ville ha en ny bakgrund på sin blogg. Den skulle vara julig och mysig. Gick dåligt, som det mesta just nu. Inget är speciellt juligt och mysigt i midsommarhuset. (Om man inte har väldigt god fantasi och betraktar yngre klimpens ögoninflammation som lite julesnö och Prinsens lapptvång som en tidig julklapp...)

Mamman skrev då ett inlägg till sin blogg - som var mycket surare än detta, tro det eller ej - men det var som om det fanns en naturlig censur som gjorde att det helt enkelt inte gick att publicera! Tillslut försvann hela inlägget dessutom från min lista, så nu är det dött och begravet i cyberhimlen.

Idag är jag bara liiite sur. Mina tankar går till Prinsens gudfar som härmed får bekräftat att jag är lika sur som han har påstått de senaste 10 åren. Idag unnar jag honom det, efter en helg med tarmtömning inför dagens medicinska ingrepp.
Kram på er!

1 kommentar:

Mia sa...

Du, jag måste bara tipsa om på tal om bloggbakgrunder att jag ÄNTLIGEN hittat en riktigt bra sida för oss blogger-bloggare! :-) Gå in på http://lenatoewsdesigns.blogspot.com/

Där finns en massa helt gratis templates bara att kopiera koden och klistra in i din stilmall! Och allt är modifierade versioner av Minima som ju är standard för vår bloggplattform!

Kram,

maria