måndag 8 december 2008

Utmanad

Jaha, då fick man en direkt passning från Thyllan och då kan man ju inte bara nobba.
Här kommer svaren:

Jag har alltid:
1. Haft hett temprament.
2.Hatat att förlora. (Tuff kombination med nr 1)
3.Lärt mig låttexter snabbt. (Hjärna fylld med värdelöst vetande)
4. Haft svårt för sjukhus.
5. Svimmat lätt. (Särskilt i samband med nr 4...)
6. Varit en pratkvarn.
7. Haft höga krav på mig själv.
8. Älskat godis.
9. Haft svårt att säga nej.
10. Velat vara bättre på att berätta för människor hur bra jag tycker att de är.

Hmm, när jag ser på denna lista får jag ingen bra bild av mig själv...
Borde kanske lagt till ... har alltid varit självkritisk!?

Någon som är sugen på att bli utmanad?

1 kommentar:

Tea Lindholm sa...

haha, de må vara lite då. va kul med en storkusinblogg, kvalar genast in som en av mina "favoriter". kram!