onsdag 17 december 2008

Så taskig...

...jag var mot alla oinvigda igår.
Konstigt att jag inte fick en brevbomb eller nåt.
Avslöjandets tid är nära.
Kanske blir du besviken.
Men om du känner den bebisgalna, paketberoende, längtande person som igår efter så många år av väntan fick undslippa att hon faktiskt var på tjocken - ja då blir du inte besviken.
Istället blir du så otroligt glad för hennes skull.
Kanske lider du liiite med den äkte maken som förvisso nu slipper tjat, men istället tydligen är livrädd och har en illamående fru på halsen - on top of the fact that lazy Sundays with the League now are counted...

Mest av allt ler du, och kanske får du för en gångs skull känna dig kunnig och erfaren;
Det kommer att gå huuur bra som helst!
Ingen har någonsin dött varken av illamående, sömnbrist eller livräddhet ;-)

Vad blir du glad av idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är väldigt glad idag för alla som har privilegiet att få en bebis, oavsett om det är en, för mig, känd eller okänd person. Gratts, vilka ni än är och tänk på att illamående är ett bevis på att allt är som det ska.. Jag är också glad för att prinsen fick njuta av julemat på dagis.
Kramar i skit-vädret!