tisdag 20 januari 2009

Att åka buss...


...är att få ofrivillig insyn i andras liv. Nu vet jag att en är sur på sin kille och att deras bil inte gick igenom besiktningen. En annan har en son som ska fara och åka slalom ikväll, och hans skidor står i matkällaren! Att åka buss är oxå att bli nyfiken. Snett över gången sitter en relativt ung tjej och virkar små... ja vad ska det bli? När man åker buss får man dessutom lära sig hur viktigt ljudet är till filmer. Det är sällan några storfilmer som visas på den kassa skärmen, och har man inga hörlurar så... Utöver dålig kost-hållning har jag också en benägenhet att sova med öppen mun då jag åker buss- men nu är jag vaken och kan konstatera att jag inte är ensam om det fenomenet;) Håll till godo med en bild på pojkarna som jag stoppade hit enbart för att jag inte vet hur man bloggar från mobilen utan bild!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Jag vet inte vad som imponerar mest på mig: att du kan blogga från mobilen eller att du har koll på reorna i storstan fast du har åkt hem...
/ Vicktoria

Anonym sa...

Det är ju fantastiskt kuligt att sitta och tjuvlyssna. Man kan t o m hitta på egna historier om de olika bussresenärerna. Även undertecknad är djupt imponerad av high-tech-bruden..

Anonym sa...

Vilka kungar på bilden