torsdag 8 januari 2009

Slingrar mig.

Min första och stora blogginspiratör är Fröken Soof.
Hon skriver på ett sätt som jag verkligen berörs av, tar superfina foton och delar min smak när det gäller vad man lyssnar på i radion, ser på tv och vilka man gärna fikar med.
Dessutom har hon en egen spalt i Norran, det känner jag bara en till som har!
Att säga att jag är lite smygavis på Soof ang hennes kreativa förmåga vore en underdrift och ett sätt att inte hålla det på smygnivå längre, och oops nu stod det visst där i alla fall. Ok, det får jag väl bjuda på en dag som denna.
Men,
Soof skickade vidare en utmaning på sin blogg som gällde att man skulle publicera ett snajsigt självporträtt på sin blogg. Brukar ju bli tävlingsdjävulen personifierad när det kommer till utmaningar, men i dag tror jag att jag bangar.
Ni vet ju ändå hur jag ser ut, eller hur?
Dessutom finns det inga såna där här-är-jag-jag-ser-så-himla-naturlig-ut-foton på mig.

Kanske mognar jag efter 30 och kan ta mig an även såna här utmaningar?
Ni kommer väl i håg att det redan är fredag i morgon?!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Egoistiska jag tar givetvis år mig av en bit av inlägget =)

/Erika

Anonym sa...

När man passerar treanollastrecket kan man både visa upp sig själv och tycka att det gick rätt så bra. Snart dags att testa? Dessutom kan man bli så där hoppsastegsglad över lite beröm. Behövdes så väl idag, det ska du veta!

Hugs from Elmstreet.

Anonym sa...

Men kära du. Jag tror du ljuger om det där med brist på den typen av kort. Men det är jag det...

Anonym sa...

Har ett underbat kort på dig från dig bröllopsdag...ska visa det nån dag. Tror det skulle vinna alla utmaningar!
kram Blivande mamman

Anonym sa...

Naturlig skönhet är den bästa. Varför försöker vi då undvika den så mycket som möjligt?? Hoppas värdena har rusat i höjden och att kräkningarna är borta, gone, auf wiedersehen.. typ.. We miss you! Jo, har totalt glömt avskedspresenten, men jag tänkte att jag kunde springa och köpa en på måndag. Eller vad säger du?
Kram!

Anonym sa...

Lever ni? Blir lite orolig..

Anonym sa...

Var är du? Hallå! Någon där?

Anonym sa...

*knack knack*