tisdag 10 mars 2009

Det här är jag...

Hos Herr E hittade jag en utmaning som var lagomt lätt att anta.
Instruktionerna var följande:
Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken.
Kopiera de fem första träffarna och lägg in dem på din blogg.

Ok, det här är vad jag är i dag:
1. Nyfiken på Linda Bengtzing.
2. Mig lik.
3. En mycket fin goja.
4.En *****slav.
5. Snygg.

Ja, vad säger man?
Snygg, det var ju trevligt att höra.
Snäll goja? Kan jag också ta.
Att jag är mig lik lät ju förtroendeingivande (och lite boooring) men sen vet jag inte vad som är värst; att vara nyfiken på Linda Bengtzing eller slav med mörk hudfärg?
Jag väljer slav, de hade nog i alla fall någon inre stolthet.

Utmaningen går vidare - eventuellt kan det bli svårt att hitta träffar på Thyllan. Tur att du har ett riktigt namn ;-)
I övrigt är Mamman idag glad för att hon har lyckats med både ett besök hon Prinsens ögonläkare och inskolning av Lillebror på förskolan - utan att ens ha höjt rösten!
Hon gör vissa framsteg, som dock inte kommer att dölja hennes pinsamma fadäs på jobbet igår...

Vad är du idag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Idag är jag en lycklig och tacksam pedagog och mamma men samtidigt en jobbänka... Kram Anna

Anonym sa...

Härligt att du är nyfiken på Bengtzing. :D