fredag 13 mars 2009

Höga krav?

Nej, det handlar faktiskt inte om de skyhöga krav som jag i bland ställer på mig själv. Idag handlar det om att jag upptäckt att jag faktiskt ställer krav på andra. Det trodde jag nästan inte - om man bortser från de krav som jag ställer på min man och på min äldre son...

Hur som helst - en enda kort fråga:
Visst f*n kan man svara på mail???????????

Eller är det för höga krav att ställa på sina kollegor och andra tjänstemän inom den kommunala inrättningen? Har jag hamnat för långt in i datavärlden när jag tycker att det hör till hyfs att svara?

Vad tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker definitivt att man bör svara på mejl!! Ingen diskussion om den saken.

Anonym sa...

SVARA PÅ MAILEN! Det håller jag verkligen med om! Det är så irriterande när någon ignorerar mina meddelanden som jag ber dem svara på!
Lycka till! Ha en härlig helg! kram Anna