lördag 14 mars 2009

Idag tycker jag

...att det är liiite för ljust ute.

...att 3 st 4-åringar som leker klig, lövare och suvar leker lite väl högt.

...att Sambucca gör gott för stunden, men inte dagen efter.

...att nästan alla låtar i kvällens final funkade på dansgolvet igår.

...att krokiga pekfingrar kan vara roliga.

...att härliga kollegor på dansgolvet kl 02.00 är en fröjd.

...att min syrra är fantastisk som hämtar 4 fnittriga pedagoger 02.30 utanför Max.

...att jag borde tillåta mig själv att ha så där kul oftare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Frågan är varför man inte tillåter sig det?

Det är ju lite konstigt för man lever länge på det.

Och jag förstår din dagisångest, jag blir kallsvettig bara av att tänka på det fastän det inte är förrän i september.

Anonym sa...

åh det låter som en mycket trevlig kväll! tänka sig att pedagoger kan vara så pass fnittriga på fredagkvällarna... Min fnitterkväll var för någon vecka sen... Ha det gott! Kram anna

Anonym sa...

Guu va härligt att du har fått vara ute och försvinna i berusningens värld en stund. Trist bara att dagen efter blir jobbigare å jobbigare å jobbigare ju äldre man blir. Trots att vi bara är 22...
Kramar plenty, massor, a lot!

Anonym sa...

Var jobbar du någonstans om man får fråga? Vad är det där för fasoner?

/ En avundsjuka