söndag 30 november 2008

En till som jag!

Ibland känner jag mig gammal. Inte bara för att jag närmar mig nåt magiskt kris-streck, utan mer för att jag kommer på mig själv med att tänka tankar som jag föreställer mig att bara äldre människor tänker, för att jag älskar frågesporter, rea och täckbyxor. För att jag tycker att glögg är godare "ospritig" och för att jag kan komma på mig att tänka "det var nog bättre förr"...

Men i fredags hörde jag en radiointervju (bara ordet radiointervju osar väl pension?) med Henrik Dorsin- denne vansinnigt rolige herre som kan imitera folk på ett klockrent sätt som får mig att bli grön av avund och vika mig av skratt - han är tydligen, enligt egen utsago; en gubbe i en 30-årings kropp! Där har vi det! Det är ju sån jag också är!
Men om det är jag och Henrik Dorsin - ja, då kan jag leva med det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag joiner er gärna. Såg du denna underbara Henrik i lördags i Sing along? Också ett underbart trevligt program på värsta partytiden. Nice! Hade tänkt ringa idag, måndag, men jag provar i morrn. Nu är det nattinatti. Hoppas att ni får en god sån!
Kramar från ensamma mamman.